Anders jobb

Jag fick flytta fram första arbetsdagen pga sjukdom. Jag kunde inte sjukskriva mig eftersom jag inte tjänat ihop några sjukdagar. Nytt land, nytt system. Efter en massa "måsten" var man igång. Jag måste erkänna att det är lite jobbigt så här i början. Som officer kunde man alla oskrivna regler, språket, hur det funkar och allt som finns mellan raderna. Nu kommer jag till en civil arbetsplats där alla är ingenjörer, allt är på engelska (ingenjörsengelska i projektform...), i ett nytt land med nya skrivna och oskrivna regler. Men vilken utmaning i ett projekt där det satsas och man har framtidstro. Härligt!

http://www.asc.com.au/


Kommentarer
Postat av: Solas

är det sant att alla sjukvård och tandvård är "free" där nere?

2009-10-19 @ 20:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0